Adrianna Jackowiak:Decyzja o wzięciu udziału w konkursie, a tym samym możliwości opuszczenia murów Ratusza zapadła, ponieważ…?
Szymon Krajniak: -Przez 27 lat pracowałem we wrzesińskim Ratuszu. Mam wykształcenie administracyjne. Przez te wszystkie lata nabrałem bogatego doświadczenia w samorządzie na różnorodnych stanowiskach. Współorganizowałem m.in. Wrzesiński Weekend Muzyczny, Europrawybory, Prawybory, Wybory Miss Polonia Wielkopolski, wizytę Prezydenta RP, Mistrzostwa Polski Piłce Plażowej, cykle – Śląskie szlagiery w amfiteatrze, Piątki z jazzem... Ponad 20 lat redagowałem biuletyn informacyjny „Wieści z Ratusza”. Uczestniczyłem w negocjacjach pozyskiwania inwestycji dla Wrześni, w tym największej inwestycji koncernu VW w Europie w XXI wieku. Przez 6 lat byłem kierownikiem referatu promocji. Od pięciu lat wykładam również na uczelni wyższej. Sporo się nazbierało przez te wszystkie lata, dlatego postanowiłem, że ten cały bagaż doświadczeń wykorzystam w innym miejscu. Stąd decyzja, niełatwa, by zrezygnować z pracy we wrzesińskim Ratuszu i wystartować w konkursie na sekretarza.
A.J.: Hubert Gruszczyński poparł Pana kandydaturę – co wpłynęło na jego decyzję?
S.K.: Wystartowałem w konkursie. W składzie komisji nie było burmistrza, a swoje doświadczenie oraz dokonania miałem okazję zaprezentować członkom komisji. Pewnie ich opinia pomogła w dokonaniu tego wyboru.
A.J.: Za co będzie Pan odpowiedzialny na nowym stanowisku?
S.K.: Zadnia, za które będę odpowiedzialny:
1) zapewnianie właściwej organizacji pracy Urzędu oraz przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
2) koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów statutów i regulaminów organizacyjnych,
3) realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi, w tym nadzór nad opracowywaniem zakresów czynności na stanowiskach pracy w Urzędzie,
4) dekretowanie korespondencji oraz nadzór nad jej przekazywaniem na referaty i stanowiska,
5) koordynowanie realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów, referendów i konsultacji z mieszkańcami,
6) koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza,
7) nadzór w zakresie przestrzegania przez pracowników Urzędu Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz regulaminów i instrukcji wewnętrznych obowiązujących w Urzędzie,
8) nadzór nad prawidłowym załatwianiem i ewidencjonowaniem skarg, wniosków i petycji,
9) współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami, instytucjami i innymi podmiotami w zakresie upoważnienia udzielonego przez Burmistrza,
10) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.
Za rozmowę dziękujemy i życzymy powodzenia na nowym stanowisku pracy!
ZOBACZ --> Wjechała na tory, zmiótł ją rozpędzony pociąg. Niebezpieczny wypadek w Wielkopolsce
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?