MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Na proszowickim basenie trwa triathlonowe pływanie

Na proszowickim basenie trwa triathlonowe pływanie

Zakłady Zbożowe w Krakowie wydrążone jak łupinki. A obok rośnie wieżowiec

Zakłady Zbożowe w Krakowie wydrążone jak łupinki. A obok rośnie wieżowiec

Polecamy

Miał wykorzystać 7-miesięczne dziecko. Wkrótce ruszy proces 26-latka

NOWE FAKTY
Miał wykorzystać 7-miesięczne dziecko. Wkrótce ruszy proces 26-latka

Hit twórców GTA i 12 innych gier trafił do PS Plus Extra i Premium w maju

Hit twórców GTA i 12 innych gier trafił do PS Plus Extra i Premium w maju

„Byłam w zakonie i wiem, jak tam jest”. Szczera rozmowa z byłą zakonnicą

ROZMOWA
„Byłam w zakonie i wiem, jak tam jest”. Szczera rozmowa z byłą zakonnicą